Kursus Oh Kursus

.
Hari ini dan esok aku berkursus Fotografi dikelolakan oleh SIFOO Traning Solutions (Sifoo.com) di Institut Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (IDB DBKL).
Memang sangat menarik dengan asas fotografi yang sedia maklum berkenaan 3 aspek utama yang memberikan impak maksima iaitu:
a. ISO
b. F-Stop (Aperture)
c. Shutter Speed
Tiga elemen penting ini saling berkait antara satu sama lain untuk mendatangkan keseimbangan gambar yang di ambil....

Seperti biasa aku hanya bawa "My Gun" yang "without roses" iaitu Sony Alpha A57... yang menariknya kereatifan aku itu dapat berkongsi dengan Geng NIKON dan Geng CANON... dan saling berinteraksi secara adil dan saksama... lagi lagi yang ada "Full Frame"... "nice haa...."

Di sini aku ingin berkongsikan beberapa contoh gambar yang aku ambil tanpa edit langsung...



Esok Bersambung lagi....

0 comments:

Post a Comment

Followers

NuffnangX



Popular Posts