Rezeki Allah Ta'ala...

.
Alhamdulilah, Syukur kehadrat Ilahi diatas KurniaNya saya menikmati hidup pada hari ini. Keberlangsungan untuk menyusuri kehidupan yang fana ini, saya juga diduga dengan pelbagai dugaan dan bencana.
Satu persatu dapat saya tempuhi untuk mengharunginya... sedikit sebanyak dapat menjadi pengalaman dan ilmiah hidup untuk lebih maju dan terus berusaha ke arah KEBAIKAN... In Shaa Allah...

Ini pula yang telah saya tempuh dan akan berlaku dalam 2 bulan ini tahun 2014 :

Nombor Satu: Temuduga SPA - Jawatan: Penolong Penguasa Imigresen KP27.
Status: Gagal (29/11/2014).
Sebab: BMI terlebih dari "Range" - Kesian.

Nombor Kedua: Temuduga DBKL - Jawatan: Penolong Pengawai Teknologi Maklumat F29.
Status: Menunggu Jawapan (02/12/2014).
Sebab: Puas hati dapat menjawab soalan penemuduga dengan baik dan berkesan.

Nombor Ketiga: Ujian Bertulis DBKL - Jawatan: Penolong Pengawai Tadbir N27.
Status: Menunggu Jawapan (16/12/2014).
Sebab: Soalan mudah (aneka pilihan).

Nombor Keempat: Ujian Fizikal / Lasak DBKL - Jawatan: Penolong Pengawai Penguatkuasa N27.
Status: Menunggu tarikh ujian lasak (29/12/2014).
Sebab: ...belum lagi diuji .

 Mudah-mudahan saya bersyukur dengan ujian ini, moga-moga dapat jawatan yang saya ingin untuk meningkatkan taraf ekonomi keluarga saya, In Shaa Allah.


0 comments:

Post a Comment

Followers

NuffnangX



Popular Posts